Subject: Ruu peatusvajab väikest investeeringut
From: "Art Kuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 11:47:40 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Kirjutan teile Jõelähtme Vallavalitsusest. Oleme saanud murelikke kirjasid
Ruu küla elanikelt, kes kurdavad et „RUU“ peatuses (26912-1
Jõelähtme-Kemba mnt-l) suunaga Kuusalu poole puudub ooteala. Ruu külas
elab hetkel vähemalt kaks inimest, kes käivad sealt regulaarselt bussiga
Kuusalus. Samuti kasutavad „RUU“ peatust kõrval oleva Obi Talli kliendid.
„RUU“ peatuses suunaga Tallinna poole on ooteala olemas, kuid Kuusalu
suuna peal on vaid peatusemärk.

Oleme seda meelt, et antud peatuses oleks vaja kiirelt välja ehitada
ooteala, et tagada bussireisijate turvalisus.

Lisan foto „RUU“ peatusest ja asukohaskeemi.

Parimate soovidega

Art Kuum

Jõelähtme abivallavanem

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  / +3725017127

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.